Headerbild

Servering av lunch på arenan måste förbeställas

Möjlighet att äta en stadig lunch på arenan finns men den måste förbeställas.

Förbeställd lunch serveras för tävlande, servicepersonal, ledare och medföljande i Skidmuseet på arenan till ett pris av 79 kr/person. Serveringen har öppet fredag och lördag mellan kl. 11:00 och 15:30 och på söndagen mellan kl. 11:00 och 14:30.

Förbokning av lunch, gärna klubbvis, sker senast onsdag 22 januari via formulär: http://konferensbyran.se/konf/lunch

Förbokade luncher betalas på BG 5128-3893 till Falun Borlänge SK (ange ”Lunch” på inbetalningen) senast 22 januari alternativt med swish när lunchbiljetterna hämtas på tävlingssekretariatet.

Vi erbjuder även försäljning av enklare mat och fika i våra kiosker på arenan under tävlingsdagarna. Ett annat alternativ kan vara restaurangen i Lugnets Sporthall men där pågår en stor badmintonturnering under helgen så det kan vara trångt där.

Adress

Falun Borlänge SK - Skidor Konferensbyrån, Forskargatan 3 78170 Borlänge