Pool för deltagande i Kopparskidan och Distriktsstafetten för juniorer

Efter önskemål erbjuder vi möjlighet att delta i Kopparskidan för åkare i D/H 19-21 från olika klubbar för de som vill tävla men som inte har något lag att åka i. I övrigt gäller samma regler och anmälningsavgift för dessa lag som för övriga men deltagandet sker utom tävlan. Detta innebär att lagen inte kan vinna prispengar eller delta i utlottningen av prispengar, se regler nedan. Den som vill delta i ett lag på detta sätt anmäler sig senast onsdag 22 januari via SSF TA Tävlingskalender.

På motsvarande sätt erbjuder vi åkare i D/H 17-18 från olika distrikt som saknar lag att åka i att delta i Distriktsstafetten för juniorer men utom tävlan. Anmälan sker senast onsdag 22 januari via SSF TA Tävlingskalender.

Tävlingsarrangören sätter ihop lag men förbehåller sig rätten att begränsa antalet deltagande lag om så anses nödvändigt. Principen ”först till kvarn” med anmälan gäller för de som bereds plats i lagen. Anmälningsavgiften betalas senast vid uthämtning av nummerlappar.

Falun Borlänge SK - Skidor Konferensbyrån, Forskargatan 3 78170 Borlänge

Tel: 0705686014 E-post: kontakt@falunborlangesk.se